Tuesday 12 January 2016

Solar Bond : Sistem Perekonomian Ibrahim Mulakan Empayar di Malaysia


Sejarah mencatatkan, terdapat 3 bani keturunan Nabi Ibrahim AS iaitu Bani Arab, Bani Israel dan Bani Jawi. Bani Israel tahu bahawa riwayat Bani mereka akan ditamatkan oleh Bani Jawi. Pemimpin Bani Jawi adalah gabungan benih Bani Arab dan Bani Jawi iaitu al Mahdi. Justeru Bani Israel berusaha bermati-matian mencari al Mahdi.

Bani Jawi adalah pengembara hebat membawa misi ke Semenanjung di Hujung dunia yang di panggil oleh Ptolemy sebagai Semenanjung Emas atau “Golden Chersonese” dan kemudiannya dikenali sebagai Tanah Melayu. 

Bani Jawi menerima Islam tanpa peperangan dan mendukung Islam dengan sempurna. Di bumi Jawi ini al Mahdi dilahirkan ke dunia dan membesar menanti hari untuk pulang ke tanah asal nenek moyangnya .

"Kebangkitan Islam Kali ke 2 Dari Timur Dalam Jadual Allah Era Kasih Sayang"

Bermula di Royal VIP Community ahli-ahli dapat jalinkan silaturrahim secara global di samping bersama dalam;


Tidakkah engkau melihat (wahai Muhammad) bagaimana Allah mengemukakan satu perbandingan, iaitu: kalimah yang baik adalah sebagai sebatang pohon yang baik, yang pangkalnya (akar tunjangnya) tetap teguh, dan cabang pucuknya menjulang ke langit.

Dia mengeluarkan buahnya pada tiap-tiap masa dengan izin Tuhannya. Dan Allah mengemukakan perbandingan-perbandingan itu untuk manusia, supaya mereka beringat (mendapat pelajaran).

Dan bandingan Kalimah yang jahat dan buruk samalah seperti sebatang pohon yang tidak berguna yang mudah tercabut akar-akarnya dari muka bumi; tidak ada tapak baginya untuk tetap hidup.

(Surah Ibrahim : ayat 24,25,26)

Untuk menjayakan Usaha Ekonomi ini melibatkan kerjasama pelbagai pihak yang menggabungkan Teknologi Internet dan Teknologi Roh.


Langkah pertama di mulakan, pada 2 Rabb Akhir 1437 (12 Jan 2016) wakil dari WRVC telah mengadakan pertemuan dengan Dato Seri Suhaimi di Ibupejabat Solar Bond Malaysia. Ibupejabat yang masih dalam ubahsuai setelah mengambil alih dari pihak Rostchild yang telah tutup operasinya.

Selamat tinggal Rostchild....


Solar Bond :  
Sistem Perekonomian Ibrahim 
Mulakan Empayar di Malaysia


Siapakah Melayu ?

Dari manakah asal usulnya bangsa Melayu itu ?

Ketika ramai pengkaji memperdebatkan kaum-kaum yang hilang seperti The Lost Tribe of Israel, Atlantis, Lemuria, Sodom and Gomorrah malah masih mencari-cari siapakah Gog and Magog ,rahsia bangsa misteri ini masih terpelihara di dalam Kotak Tabut sejak beribu-ribu tahun.

Tiada siapa yang tahu dari mana asalnya bangsa ini. Bagaimana bangsa ini boleh wujud di tanah paling selatan benua Asia,’di penghujung dunia’. Bangsa yang hilang masih tidur dan ditidurkan ‘Di hujung dunia’, setelah penat mengembara, bangsa misteri berehat dan berehat…tidur dengan lenanya…senyap sunyi tanpa siapa mengganggu walaupun Hitler telah pergi ke Tibet menjejak bangsa misteri ini, tetapi dia juga kehilangan jejak mereka.

Hitler hanya dapat jejak dan ikuti "Shaman"  malangnya tak dapat jejaki "Shangri-LA". Walaupun begitu dalam usaha menjejak diteruskan sehingga ke Antartika menggunakan kapalselam yang dinamakan Shangri-La.

Berpeluang di bilik Dato Seri Suhaimi di UBN Tower, kebetulan bersebelahan dengan Shangri La Hotel.



No comments:

Post a Comment